سپتیک تانک پلی اتیلن
لوله کاروگیت | سپتیک تانک | تصفیه فاضلاب
قیمت لوله کاروگیت | قیمت سپتیک تانک | پکیج تصفیه فاضلاب

تاریخچه سپتیک تانک

سپتیک تانک بعنوان ساده ترین وسیله بمنظور تجزیه فاضلاب تولیدی از مجتمع های مسکونی، کارخانجات و … در تمامی جوامع دنیا در حال استفاده وافر می باشد.

سپتیک تانک دارای انواع مختلفی هستند. در طول تاریخ انواع سپتیک تانک ها بصورت سپتیک تانک سنگی، سپتیک تانک فلزی، سپتیک بتنی، سپتیک تانک فایبرگلاس و سپتیک تانک پلی اتیلنی مورد استفاده بشر بوده اند.

در تمامی انواع سپتیک تانک آنچه مهم است برقراری فضایی آرام بمنظور رشد و تکثیر باکتریها می باشد.

فرمول محاسبه سپتیک تانک فاضلاب (ظرفیت سپتیک تانک) به نحوی است که در آن حداقل 4.5 مترمکعب فضا می باید بمنظور برقراری آرامش تامین گردد. از این رو تمامی کارفرمایان، مهندسان مشاور دست اندرکاران محیط زیست و ادارات آب و فاضلاب کشور می بایست این نکته را حتما مد نظر قرار دهند.

یعنی حداقل ظرفیت سپتیک تانک 5 مترمکعب مورد قبول اداره آب و فاضلاب و محیط زیست می باشد. در صورت عدم رعایت این موضوع طبیعت بعنوان عضو اصلی آسیب پذیر در چرخه دفع فاضلاب دچار صدمات فراوانی خواهد گردید.

امورزه در کشورهایی که محصولات پتروشیمی در آنها از قیمت مناسبتری برخوردار است بدلیل خواص فوق العاده و دوام بالای این پلیمر نسبت به سایر فرآورده های پتروشیمی و مقرون به صرفه بودن آن از پلی اتیلن دوجداره جهت ساخت سپتیک تانک فاضلاب استفاده می نمایند.

درون سپتیک تانک پلی اتیلن فضای بسیار مناسب برای رشد باکتریها فراهم می آورد. چرا که بهیچ عنوان رسانایی ندارد و دمای حاصل از فعالیت باکتریها درون مخزن سپتیک تانک باقی می ماند. باکتریها بمنظور تکثیر نیاز به محیط گرم دارند.

مزایای بسیار زیاد سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره باعث گردیده است امروزه تمامی کارفرمایان و مشاوران استفاده از این نوع سپتیک تانک ها را به همه پیمانکاران و کارخانه داران و مجتمع سازان و انبوه سازان پیشنهاد کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط صادقی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: